Ste že kaj poiskali svojo spletno stran na Googlu? Se vam zdi, da ni dovolj visoko med prikazanimi zadetki? Morda sploh ni na prvi strani tega najpopularnejšega brskalnika? Med računalničarji kroži šala, da je Googlova druga stran idealen kraj, kamor bi lahko skrili truplo, saj nanjo nihče ne pogleda. Dejstvo je, da nam ta spletni iskalnik nudi ogromno zadetkov za našo iskano besedo, vendar, roko na srce, kdo pregleduje zadetke, ki se ne nahajajo na drugi strani? Ko neko stvar potrebujete, ko nekaj kupujete, boste avtomatsko bolj zaupali spletnim trgovinam, ki se znajdejo na prvi strani Googla. Če se vaša spletna trgovina nahaja na drugi ali celo tretji strani, je to znak, da morate ukrepati. Reši vas lahko le optimizacija spletnih strani.
Pomembno je, da je vaša spletna stran tako prikrojena, da jo Google kar najbolje prebere. Več vsebine kot lahko prebere, višje jo bo rangiral glede na njene ključne besede. Seveda se ključna beseda ne sme ponoviti prevečkrat. Delovati mora neravno – šele takrat bo zanimiva Googlu, sicer lahko celo pade na njegovi lestvici. Optimizacija spletnih strani se mora zato držati vseh Googlovih zakonitosti, pri čemer velja omeniti, da vseh sploh ne poznamo. Skrivnost rangiranja spletnih strani na Googlu je nekaj, kar ni nikomur popolnoma jasno, saj Google uporablja skriti algoritem, ki ga redno zamenjuje. Parametri, po katerih bo razvrščal spletne strani torej variirajo iz meseca v mesec.
Optimizacija spletnih strani mora biti izvršena profesionalno. če se je lotevate sami z željo, da bi prihranili, se lahko na koncu močno opečete. Obstaja veliko strokovnjakov, posameznikov in podjetij in agencij, ki se ukvarjajo z nudenjem SEO storitev. Če ste popolnoma novi na tem področju in vam vse deluje kot španska vas, se optimizacije nikar ne lotite samostojno. Naredili bi več škode kot koristi, pravih otipljivih rezultatov pa ne bi bilo. To je kot trening brez trenerja, če ste popoln začetnik: lahko se trudite pol leta, pa »radiatorčkov« na trebuhu ne bo!