Dobra marketing agencija je danes zlata vredna. Tako mi vsaj zelo velikokrat kdo reče, ki je imel že mnogo različnih izkušenj na tem področju. Tudi sama med njimi. In tako kot mnogi sem se na začetku odločala za napačne marketinške agencije, ki so naredile le to, da so moje delo popolnoma sesuli, namesto da bi moje delo zboljšali.
Predvsem je zelo pomemben dejavnik to, da ni vsaka marketing agencija dobra za vsako podjetje. In zato tukaj prihaja do različnih izkušenj, ker marketing agencija ni pravilno zbrana. Sama sem po nekaj slabih izkušnjah naredila vedno pregled, za katera podjetja določena marketing agencija dela in kako so ta podjetja uspešna. Predvsem me je zanimalo, da imajo podjetja, ki se lahko primerjajo z našim. In na na način sem vendarle našla, kakšna marketing agencija je za nas primerna.
Sedaj smo že drugo leto zelo zadovoljni in počasi napredujemo v poslu. Verjetno bi bil lahko napredek hitrejši, če bi bil finančni vložek večji. Ker pa lahko finančni vložek postopoma povečujemo, je pa naša rast malce bolj počasna. Ampak tudi to je popolnoma sprejemljivo, ker mi je pomembno, da rastemo zagotovo in kar se da varno in posledično lahko tudi vse zelo dobro izpeljemo. Po svoje si ta hip tudi ne želim, da bi nas zasuli z naročili, ker vem, da bi s tem lahko tvegali napake. Te pa vedno pripeljejo krizni management, ki si ga pa ta hip niti ne želim, kaj preveč. Tole udobje varne rasti nam kar ustreza ta trenutek.
Včasih pomislim, koliko časa in denarja sem porabila za to, da se je našla primerna marketing agencija, s katero sedaj lahko resnično rastemo. Smo pa vsaj v tem času že prinesli vsi izgubo, ki smo jo naredili pri iskanju prave agencije. Lahko pa rečem, da je sedaj vse pozabljeno, ker ta marketing agencija ve kaj dela.